Beproefde formule

Ieder project verdient onze grootste aandacht, ook het uwe. Daarom volgen we een nauwgezette planning van ieder project, of het nu om een volledig bouwproject of een gedeeltelijke verbouwing gaat. En die planning gaat meteen van start tijdens het eerste verkennend gesprek. Ontdek hoe we het verschil maken bij Jef Peeters Bouw & Renovatie!

Maak kennis met ons uitgekiend stappenplan, our road to success bij ieder project. Een beproefde formule die u garandeert dat er geen vertragingen of communicatieproblemen ontstaan tijdens onze samenwerking.


1. Kennismaking

Vanaf ons eerste contact plannen we meteen een afspraak bij ons op het kantoor of ter plaatse af om een duidelijk beeld te krijgen van de werken. Tijdens die afspraak vragen wij u ook na te denken over de nodige keuzes en geven wij (indien gewenst) enkele voorstellen die volgens ons een meerwaarde zouden zijn. Daarbij geven we ook de informatie van enkele toonzalen waar wij vast mee samenwerken.

Complexe verbouwplannen? Geef ons maar wat uitdaging!

Bij ons kan u terecht voor een totaalaanpak van een (ver)bouw project. Zo heeft u gedurende werken maar één aanspreekpunt en moet u zich geen zorgen maken over het verloop van de werken, de planning, opvolging, etc. Indien nodig, werken wij met vaste onderaannemers waar wij op dagdagelijkse basis mee samenwerken en waar wij in de loop van tijd een vertrouwensband mee hebben opgebouwd. 

Wij hebben ook contacten met enkele vaste, gerenommeerde architecten. Als u echt een project met zekere omvang voor de boeg heeft en zelf nog geen architect onder de arm heeft genomen, kunnen wij u steeds ook een architect adviseren die volgens ons bij uw stijl/wensen past.


2. Prijsvoorstel

Aan de hand van de plannen en keuzes van de klant, gaan wij vervolgens aan de slag met het opstellen van een prijsraming/budget. Prijsraming en tussentijdse offertes gebeurt door een vaste dossierbeheerder die vanaf dan ook het vaste contactpunt zal vormen voor de klant zodat hij/zij steeds weet bij wie hij/zij terecht moet voor vragen, doorgeven van materiaalkeuzes, etc.


3. Verloop van de werken

Na goedkeuring van de offerte gaan wij (al dan niet in samenwerking met de architect) van start met het inplannen van de werken zodat deze voltooid zijn tegen de deadline dat de klant voor ogen heeft. Daaraan gekoppeld zorgen wij voor een tijdige bestelling van de materialen, sanitaire installaties, etc.

Tijdens verloop van de werken zitten wij regelmatig samen met de klant, ter plaatse of bij ons op het kantoor, voor een bespreking van het verloop van de werken en de verdere planning. Wij hebben permanent en werfcoördinator in het veld die waakt over de dagelijkse correcte uitvoering van de werken, een perfecte kwaliteit en zo kunnen problemen voorblijven. Moest er toch een imperfectie ingeslopen zijn, breken we liever een deel terug af om opnieuw te kunnen beginnen dan iets op te leveren waar we zelf niet 100% enthousiast achter kunnen staan.


4. Projectopvolging

Gedurende het volledige verloop (vanaf eerste contact met de klant tot aan de oplevering), is onze focus gericht op de service.

  • Tijdige en correcte communicatie
  • Elke dag laten we de werf netjes achter
  • Respecteren van afgesproken budget en timing 
  • Op het einde van het project kan er ook een eigen poetsvrouw langs komen om de woning/kantoor volledig proper achter te laten


Heeft u een bouw- of verbouwproject?
Laat ons samen bekijken hoe we uw project tot een succes kunnen maken!